I dati di l'inchiesta mostranu chì in l'ultimi anni, l'incendii elettrichi eranu più di u 30% di tutti l'incendii. L'incendii di linee elettriche eranu più di u 60% di l'incendii elettrichi. Si pò vede chì a pruporzione di incendi di fili elettrici in l'incendii ùn hè micca chjuca.
Chì ghjè a RCP ?
I fili è i cavi ordinari sparghjenu è espandenu l'incendii. Puderanu facilmente causà incendi maiò. In cuntrastu, i cavi ignifughi sò difficiuli à accende. Impediscenu o rallentanu ancu a propagazione di e fiamme. Cusì, in l'ultimi anni, i cavi ignifughi è resistenti à u focu sò largamente usati. Sò usati in parechje industrie. U so usu hè in crescita.
I cavi esportati in i paesi di l'UE devenu passà una certificazione. Dimostra chì i prudutti rispondenu à i standard di l'UE. A certificazione CPR di i cavi hè una di queste. A certificazione CPR hè a certificazione CE di l'UE per i materiali di custruzzione. Definisce chjaramente u livellu di prutezzione da u focu per i cavi. In marzu 2016, l'UE hà publicatu u Regulamentu 2016/364. Definisce i livelli di prutezzione da u focu è i metudi di prova per i materiali di custruzzione. Questu include fili è cavi.
In lugliu 2016, a Cummissione Europea hà publicatu un annunziu. Hà indicatu chjaramente i requisiti per i fili è i cavi marcati CE in casu d'incendiu. Da tandu, i cavi utilizati in l'edificii devenu risponde à i requisiti CPR. Questu vale per i cavi di putenza, cumunicazione è cuntrollu. I cavi esportati in l'UE devenu ancu risponde à questi requisiti.
Cavu ignifugu H1Z2Z2-K
U cavu H1Z2Z2-K di Danyang Winpower hè certificatu CPR. In particulare, ùn hè micca solu certificatu Cca-s1a, d0, a2 da EN 50575. À u listessu tempu, u cavu hè ancu certificatu TUV EN50618 è hà prestazioni impermeabili AD7.
I cavi H1Z2Z2-K sò largamente usati in i sistemi di energia solare. Cunnettanu pannelli solari è parti elettriche è funzionanu in cundizioni esterne difficili. Puderanu ghjucà un rolu cumpletu in e centrale fotovoltaiche solari. Funzionanu ancu nantu à i tetti industriali o residenziali.
Data di publicazione: 27 di ghjugnu di u 2024