Mentre l'energia solare diventa a spina dorsale di a transizione energetica di l'Europa, e richieste di sicurezza, affidabilità è prestazioni à longu andà in tutti i sistemi fotovoltaici (PV) stanu righjunghjendu novi alture. Da i pannelli solari è l'inverter à i cavi chì cunnettanu ogni cumpunente, l'integrità di u sistema dipende da standard di qualità coerenti è di alta qualità. Frà questi,EN50618hè apparsu cum'èu puntu di riferimentu criticuper i cavi solari DC in tuttu u mercatu europeu. Ch'ella sia per a selezzione di i prudutti, l'offerta di prughjetti o a cunfurmità regulatoria, EN50618 hè avà un requisitu chjave in a catena di valore di l'energia solare.
Chì ghjè a norma EN50618?
EN50618 hè stata introdutta in u 2014 daCumitatu Europeu per a Standardizazione Elettrotecnica (CENELEC)Fornisce un quadru unificatu per aiutà i pruduttori, l'installatori è l'imprenditori EPC à selezziunà è implementà cavi fotovoltaici chì rispondenu à criteri rigorosi di sicurezza, durabilità è ambientali.
Questa norma garantisce a conformità cù e principali normative di l'UE cum'èDirettiva di bassa tensione (LVD)è uRegolamentu di i prudutti di custruzzione (CPR)Facilita ancu ulibera circulazione di merci certificatein tutta l'UE allineendu e prestazioni di i cavi cù i requisiti europei di sicurezza è di custruzzione.
Applicazioni in Sistemi Solari Fotovoltaici
I cavi certificati EN50618 sò principalmente aduprati percunnette i cumpunenti di u latu DCin installazioni fotovoltaiche, cum'è moduli solari, scatole di giunzione è inverter. Data a so installazione esterna è l'esposizione à cundizioni difficili (per esempiu, radiazioni UV, ozonu, temperature alte / basse), questi cavi devenu risponde à criteri meccanichi è ambientali esigenti per assicurà a sicurezza è a longevità per decennii di serviziu.
Caratteristiche principali di i cavi fotovoltaici conformi à EN50618
I cavi chì rispondenu à a norma EN50618 dimustranu una cumbinazione di proprietà di materiali avanzati è prestazioni elettriche:
-
Isolamentu è GuainaFattu dacumposti reticolati, senza alogenichì offrenu una stabilità termica è elettrica superiore riducendu à tempu l'emissioni di gas tossichi durante l'incendii.
-
Tensione nominaleAdattu per sistemi cùfinu à 1500V CC, rispondendu à i bisogni di l'oghje di i pannelli fotovoltaici à alta tensione.
-
Resistenza à i raggi UV è à l'ozonuCuncepitu per suppurtà l'esposizione à longu andà à u sole è a degradazione atmosferica senza screpolà o sbiadisce.
-
Ampia gamma di temperatureOperativu dada -40°C à +90°C, cù resistenza à cortu termine finu à+120°C, rendendulu ideale per ambienti diversi - da u calore di u desertu à u fretu alpinu.
-
Ritardante di fiamma è conforme à a CPRRisponde à e classificazioni strette di prestazione à u focu sottu à CPR di l'UE, aiutendu à riduce a propagazione di u focu è a tossicità di u fume.
Cumu si compara l'EN50618 à l'altri standard?
EN50618 contr'à TÜV 2PfG/1169
TÜV 2PfG/1169 hè stata una di e prime norme di cavi solari in Europa, introdutta da TÜV Rheinland. Mentre hà messu e basi per i test di cavi fotovoltaici, EN50618 hè unastandard paneuropeucùesigenze più rigorosein quantu à a custruzzione senza alogeni, a resistenza à a fiamma è l'impattu ambientale.
Impurtantemente, qualsiasi cavu fotovoltaicu destinatu à supportà uMarcatura CEin Europa devenu rispettà a norma EN50618. Questu u rendemicca solu una opzione preferita, ma una necessitàper una piena cunfurmità ghjuridica in tutti i paesi di l'UE.
EN50618 contr'à IEC 62930
IEC 62930 hè una norma internaziunale emessa daCummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC)Hè largamente aduttatu fora di l'Europa, cumprese l'Asia, l'Americhe è u Mediu Oriente. Cum'è EN50618, supportaCavi à 1500V CCè include criteri di rendiment simili.
Tuttavia, EN50618 hè specificamente cuncipitu per cunfurmà si àRegolamenti di l'UE, cum'è i requisiti CPR è CE. In cuntrastu, IEC 62930 ùnùn impone micca a cunfurmità cù e direttive di l'UE, facendu di EN50618 a scelta ubligatoria per qualsiasi prughjettu fotovoltaicu in a ghjurisdizione europea.
Perchè EN50618 hè u Standard di Riferimentu per u Mercatu di l'UE
L'EN50618 hè diventata più cà una semplice linea guida tecnica - hè avàun standard criticuin l'industria solare europea. Fornisce a garanzia à i pruduttori, i sviluppatori di prughjetti, l'investitori è i regulatori chì l'infrastruttura di cablaggio risponderà à l'aspettative più esigenti in termini disicurezza, affidabilità è cunfurmità regulatoria.
Per i sistemi fotovoltaici installati in tutta l'Europa, in particulare quelli integrati in edifici o in grandi impianti di distribuzione, chì utilizanu cavi certificati EN50618:
-
Simplifica l'approvazioni di u prugettu
-
Aumenta a durata di vita è a sicurezza di u sistema
-
Aumenta a fiducia di l'investitori è di l'assicuratori
-
Assicura una marcatura CE è un accessu à u mercatu senza intoppi
Cunclusione
In un'industria induve ogni cunnessione hè impurtante,EN50618 stabilisce u standard d'oruper i cavi solari DC in u mercatu europeu. Rappresenta l'intersezione di a sicurezza, di e prestazioni è di a conformità regulatoria, ciò chì ne face un cumpunente essenziale di qualsiasi prughjettu fotovoltaicu mudernu in Europa. Mentre l'energia solare cresce per risponde à l'ubbiettivi di l'energia rinnuvevule di u cuntinente, i cavi custruiti secondu e specifiche EN50618 continueranu à ghjucà un rolu vitale per alimentà un futuru più verde.
Danyang Winpower Wire and Cable Mfg Co., Ltd.Fabbricante d'apparecchiature è forniture elettriche, i prudutti principali includenu cavi d'alimentazione, cablaggi è connettori elettronichi. Applicatu à sistemi di casa intelligente, sistemi fotovoltaici, sistemi di accumulazione d'energia è sistemi di veiculi elettrici.
Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2025