U megliu almacenamentu d'energia di u mondu! Quanti ne cunniscite ?

A più grande centrale elettrica di accumulazione di energia à ioni di sodiu di u mondu

U 30 di ghjugnu, a prima parte di u prugettu Datang Hubei hè finita. Hè un prugettu di almacenamiento di energia à ioni di sodiu di 100 MW/200 MWh. Dopu hè cuminciatu. Hà una scala di pruduzzione di 50 MW/100 MWh. Questu avvenimentu hà marcatu u primu grande usu cummerciale di l'almacenamiento di nova energia à ioni di sodiu.

U prugettu si trova in u distrettu di gestione di Xiongkou, cità di Qianjiang, pruvincia di Hubei. Copre circa 32 ettari. U prugettu di a prima fase hà un sistema di accumulazione d'energia. Hà 42 insemi di magazzini di batterie è 21 insemi di convertitori boost. Avemu sceltu batterie à ioni di sodiu di 185 Ah. Sò di grande capacità. Avemu ancu custruitu una stazione boost di 110 kV. Dopu a so messa in serviziu, pò esse caricata è scaricata più di 300 volte à l'annu. Una sola carica pò almacenà 100.000 kWh. Pò liberà elettricità durante u piccu di a rete elettrica. Questa elettricità pò risponde à a dumanda quotidiana di circa 12.000 famiglie. Riduce ancu l'emissioni di diossidu di carbonu di 13.000 tunnellate à l'annu.

A prima fase di u prugettu usa u sistema di almacenamiento di energia à ioni di sodiu. China Datang hà aiutatu à sviluppà a suluzione. L'equipaggiu tecnologicu principale hè fabbricatu à 100% quì. E tecnulugie chjave di u sistema di gestione di l'energia sò cuntrullate da per sè. U sistema di sicurezza hè basatu annantu à u "cuntrollu di sicurezza di stazione cumpleta. Utilizza l'analisi intelligente di i dati di funziunamentu è u ricunniscenza di l'imagine". Pò dà avvisi di sicurezza precoci è fà una manutenzione intelligente di u sistema. U sistema hè efficiente di più di l'80%. Hà ancu e funzioni di regulazione di piccu è di regulazione di frequenza primaria. Pò ancu fà a generazione automatica di energia è u cuntrollu di tensione.

U più grande prughjettu di almacenamiento di energia à aria compressa di u mondu

U 30 d'aprile, a prima centrale elettrica di almacenamiento d'aria di 300 MW/1800 MWh hè stata cunnessa à a rete. Si trova in Feicheng, Pruvincia di Shandong. Era a prima di u so tipu. Face parte di una dimostrazione naziunale di almacenamiento d'energia à aria compressa avanzata. A centrale elettrica utilizza un almacenamiento d'energia à aria compressa avanzatu. L'Istitutu di Termofisica Ingegneristica hà sviluppatu a tecnulugia. Face parte di l'Accademia Cinese di e Scienze. China National Energy Storage (Beijing) Technology Co., Ltd. hè l'unità d'investimentu è di custruzzione. Avà hè a più grande, a più efficiente è a megliu nova stazione di almacenamiento d'energia à aria compressa. Hè ancu a più economica di u mondu.

A centrale elettrica hè di 300 MW/1800 MWh. Hà custatu 1,496 miliardi di yuan. Hà una efficienza di cuncepimentu di u sistema nominale di 72,1%. Pò scaricà continuamente per 6 ore. Genera circa 600 milioni di kWh di elettricità ogni annu. Pò alimentà da 200.000 à 300.000 case durante u piccu di cunsumu. Risparmia 189.000 tunnellate di carbone è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 490.000 tunnellate à l'annu.

A centrale elettrica usa e numerose caverne di sale sottu à a cità di Feicheng. A cità hè in a pruvincia di Shandong. E caverne immagazzinanu u gasu. Usa l'aria cum'è mezu per immagazzinà l'energia nantu à a rete à grande scala. Pò dà à a rete funzioni di regulazione di l'energia. Queste includenu a regulazione di piccu, frequenza è fase, è ancu standby è black start. Aiutanu u sistema energeticu à funziunà bè.

U più grande prughjettu di dimustrazione integratu "source-grid-load-storage" di u mondu

U 31 di marzu, u prugettu Three Gorges Ulanqab hà principiatu. Si tratta di un novu tipu di centrale elettrica chì hè rispettosa di a rete è verde. Facia parte di u prugettu di trasmissione permanente.

U prugettu hè custruitu è ​​operatu da u Gruppu di e Tre Gole. Hà cum'è scopu di prumove u sviluppu di e nuove energie è l'interazione amichevule di a rete elettrica. Hè a prima nova centrale energetica di a Cina. Hà una capacità di almacenamiento di gigawatt ora. Hè ancu u più grande prugettu di dimustrazione integratu "source-grid-load-storage" di u mondu.

U prugettu di dimustrazione di centrale elettrica verde hè situatu in Siziwang Banner, cità di Ulanqab. A capacità tutale di u prugettu hè di 2 milioni di kilowatt. Include 1,7 milioni di kilowatt di energia eolica è 300.000 kilowatt di energia solare. U almacenamentu di energia di supportu hè di 550.000 kilowatt × 2 ore. Pò almacenà l'energia di 110 turbine eoliche di 5 megawatt à piena putenza per 2 ore.

U prugettu hà aghjuntu e so prime unità di 500 000 kilowatt à a rete elettrica di a Mongolia Interna. Questu hè accadutu in dicembre 2021. Stu successu hà marcatu un passu impurtante per u prugettu. In seguitu, u prugettu hà cuntinuatu à avanzà constantemente. À dicembre 2023, a seconda è a terza fase di u prugettu sò state ancu cunnesse à a rete. Anu utilizatu linee di trasmissione temporanee. À marzu 2024, u prugettu hà finitu u prugettu di trasmissione è trasfurmazione di 500 kV. Questu hà sustinutu a cunnessione di rete à piena capacità di u prugettu. A cunnessione includeva 1,7 milioni di kilowatt di energia eolica è 300 000 kilowatt di energia solare.

Si stima chì dopu à l'iniziu di u prugettu, si genererà circa 6,3 miliardi di kWh à l'annu. Questu pò alimentà guasi 300 000 case à u mese. Questu hè cum'è risparmià circa 2,03 milioni di tunnellate di carbone. Riduce ancu l'emissioni di diossidu di carbonu di 5,2 milioni di tunnellate. Questu aiuta à ottene l'ubbiettivu di "piccu di carbonu è neutralità di carbonu".

U più grande prughjettu di centrale elettrica di almacenamiento di energia à fiancu di rete di u mondu

U 21 di ghjugnu, a Centrale Elettrica di Accumulazione di Energia di Jianshan di 110 kV hè stata messa in funzione. Hè situata in Danyang, Zhenjiang. A sottustazione hè un prughjettu chjave. Face parte di a Centrale Elettrica di Accumulazione di Energia di Zhenjiang.

A putenza tutale di u prugettu di a parte di a rete hè di 101 MW, è a capacità tutale hè di 202 MWh. Hè u più grande prugettu di centrale elettrica di almacenamiento di energia à parte di a rete in u mondu. Dimostra cumu fà l'almacenamiento di energia distribuitu. Si prevede chì serà prumuvutu in l'industria naziunale di l'almacenamiento di energia. Dopu chì u prugettu sia finitu, pò furnisce a riduzione di i picchi è a regulazione di a frequenza. Pò ancu furnisce servizii di standby, di black start è di risposta à a dumanda per a rete elettrica. Permetterà à a rete di utilizà bè a riduzione di i picchi è aiuterà a rete in Zhenjiang. Allevierà a pressione di l'alimentazione elettrica in a rete orientale di Zhenjiang questu veranu.

I rapporti dicenu chì a Centrale Elettrica di Accumulazione di Energia di Jianshan hè un prughjettu di dimustrazione. Hà una putenza di 5 MW è una capacità di batteria di 10 MWh. U prughjettu copre una superficia di 1,8 ettari è adotta un cunfigurazione di cabina cumpletamente prefabbricata. Hè cunnessa à u latu di a rete di sbarre di 10 kV di u trasformatore Jianshan per mezu di una linea di cavi di 10 kV.

Dangyang Winpowerhè un fabricatore lucale ben cunnisciutu di cablaggi per l'accumulazione di energia.

U più grande sistema di almacenamiento di energia elettrochimica à unità unica di a Cina hè statu investitu à l'esteru

U 12 di ghjugnu, u prugettu hà versatu u primu béton. Hè per u prugettu di almacenamiento d'energia Fergana Oz 150MW/300MWh in Uzbekistan.

U prugettu hè in u primu gruppu di prughjetti di a lista. Face parte di u 10esimu anniversariu di u Forum di Summit "Belt and Road". Si tratta di a cuuperazione trà a Cina è l'Uzbekistan. L'investimentu tutale previstu hè di 900 milioni di yuan. Hè avà u più grande prugettu di almacenamiento di energia elettrochimica. A Cina hà investitu in questu à l'esteru. Hè ancu u primu prugettu di almacenamiento di energia elettrochimica cù investimenti stranieri in Uzbekistan. Hè da u latu di a rete. Dopu à u cumpletamentu, furnirà 2,19 miliardi di kWh di regulazione di l'elettricità. Questu hè per a rete elettrica uzbeka.

U prugettu si trova in u bacinu di Fergana in Uzbekistan. U situ hè seccu, caldu è pocu piantatu. Hà una geologia cumplessa. A superficia tutale di a stazione hè di 69634,61 m². Utilizza celle di fosfatu di litiu-ferru per l'accumulazione di energia. Hà un sistema di accumulazione di 150 MW/300 MWh. A stazione hà un totale di 6 partizioni di accumulazione di energia è 24 unità di accumulazione di energia. Ogni unità di accumulazione di energia hà 1 cabina di trasformatore booster, 8 cabine di batteria è 40 PCS. L'unità di accumulazione di energia hà 2 cabine di trasformatore booster, 9 cabine di batteria è 45 PCS. U PCS si trova trà a cabina di trasformatore booster è a cabina di batteria. A cabina di batteria hè prefabbricata è à doppia faccia. E cabine sò disposte in linea retta. Una nova stazione booster di 220 kV hè cunnessa à a rete per mezu di una linea di 10 km.

U prugettu hà principiatu l'11 d'aprile di u 2024. Si cunnetterà à a rete è principierà u 1 di nuvembre di u 2024. A prova COD serà fatta u 1 di dicembre.

 


Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2024