A tecnulugia di dissipazione di u calore hè chjave in a cuncepzione è l'usu di i sistemi di almacenamiento di energia. Assicura chì u sistema funziona stabilmente. Avà, u raffreddamentu à aria è u raffreddamentu à liquidu sò i dui metudi più cumuni per dissipà u calore. Chì hè a differenza trà i dui?
Differenza 1: Diversi principii di dissipazione di u calore
U raffreddamentu à l'aria si basa nantu à u flussu d'aria per caccià u calore è riduce a temperatura superficiale di l'apparecchiatura. A temperatura ambiente è u flussu d'aria influenzeranu a so dissipazione di u calore. U raffreddamentu à l'aria hà bisognu di un spaziu trà e parte di l'apparecchiatura per un condotto d'aria. Dunque, l'apparecchiatura di dissipazione di u calore raffreddata à l'aria hè spessu grande. Inoltre, u condotto hà bisognu di scambià calore cù l'aria esterna. Questu significa chì l'edifiziu ùn pò micca avè una prutezzione forte.
U raffreddamentu à liquidu si raffredda per via di a circulazione di liquidu. E parti chì generanu calore devenu toccà u dissipatore di calore. Almenu un latu di u dispusitivu di dissipazione di u calore deve esse pianu è regulare. U raffreddamentu à liquidu move u calore versu l'esternu attraversu u raffreddatore à liquidu. L'equipaggiu stessu hà liquidu. L'equipaggiu di raffreddamentu à liquidu pò ottene un altu livellu di prutezzione.
Differenza 2: I sfarenti scenarii applicabili restanu listessi.
U raffreddamentu à aria hè largamente utilizatu in i sistemi di accumulazione d'energia. Ne esistenu di parechje dimensioni è tippi, in particulare per l'usu à l'aria aperta. Avà hè a tecnulugia di raffreddamentu più largamente utilizata. I sistemi di refrigerazione industriale l'utilizanu. Hè ancu utilizatu in e stazioni base per a cumunicazione. Hè utilizatu in i centri dati è per u cuntrollu di a temperatura. A so maturità tecnica è a so affidabilità sò state largamente pruvate. Questu hè particularmente veru à livelli di putenza media è bassa, induve u raffreddamentu à aria domina sempre.
U raffreddamentu à liquidu hè più adattatu per i prughjetti di almacenamiento d'energia à grande scala. U raffreddamentu à liquidu hè megliu quandu u paccu di batterie hà una alta densità d'energia. Hè ancu bonu quandu si carica è si scarica rapidamente. È, quandu a temperatura cambia assai.
Differenza 3: Effetti di dissipazione di u calore diversi
A dissipazione di u calore di u raffreddamentu à aria hè facilmente affettata da l'ambiente esternu. Questu include cose cum'è a temperatura ambiente è u flussu d'aria. Dunque, pò ùn risponde micca à i bisogni di dissipazione di u calore di l'apparecchiature di alta putenza. U raffreddamentu à liquidu hè megliu per dissipà u calore. Pò cuntrullà bè a temperatura interna di l'apparecchiatura. Questu migliora a stabilità di l'apparecchiatura è allunga a so vita di serviziu.
Differenza 4: A cumplessità di u cuncepimentu ferma.
U raffreddamentu à l'aria hè simplice è intuitivu. Si tratta principalmente di installà u ventilatore di raffreddamentu è di cuncepisce u percorsu di l'aria. U so core hè a disposizione di l'aria condizionata è di i canali d'aria. U cuncepimentu hà per scopu di ottene un scambiu di calore efficace.
U cuncepimentu di u raffreddamentu à liquidu hè più cumplicatu. Hà parechje parte. Includenu a cunfigurazione di u sistema liquidu, a scelta di a pompa, u flussu di u refrigerante è a cura di u sistema.
Differenza 5: Diversi costi è esigenze di mantenimentu.
U costu d'investimentu iniziale di u raffreddamentu à aria hè bassu è a manutenzione hè simplice. Tuttavia, u livellu di prutezzione ùn pò micca ghjunghje à IP65 o superiore. A polvere pò accumulà si in l'apparecchiatura. Questu richiede una pulizia regulare è aumenta i costi di manutenzione.
U raffreddamentu à liquidu hà un costu iniziale altu. È u sistema à liquidu hà bisognu di mantenimentu. Tuttavia, postu chì ci hè un isolamentu di liquidu in l'equipaggiu, a so sicurezza hè più alta. U refrigerante hè volatile è deve esse testatu è riempitu regularmente.
Differenza 6: U cunsumu di putenza operativa differente ferma invariatu.
A cumpusizione di u cunsumu energeticu di i dui hè diversa. U raffreddamentu à aria include principalmente l'usu energeticu di l'aria condizionata. Include ancu l'usu di ventilatori elettrici di magazzini. U raffreddamentu à liquidu include principalmente l'usu energeticu di unità di raffreddamentu à liquidu. Include ancu i ventilatori elettrici di magazzini. L'usu energeticu di u raffreddamentu à aria hè generalmente più bassu di quellu di u raffreddamentu à liquidu. Questu hè veru s'elli sò sottu à e stesse cundizioni è anu bisognu di mantene a stessa temperatura.
Differenza 7: Diversi requisiti di spaziu
U raffreddamentu à aria pò occupà più spaziu perchè ci vole à installà ventilatori è radiatori. U radiatore di u raffreddamentu à liquidu hè più chjucu. Pò esse cuncipitu in modu più compactu. Dunque, hà bisognu di menu spaziu. Per esempiu, u sistema di accumulazione d'energia KSTAR 125kW/233kWh hè per l'imprese è l'industria. Utilizza u raffreddamentu à liquidu è hà un design altamente integratu. Copre una superficia di solu 1,3㎡ è risparmia spaziu.
In riassuntu, u raffreddamentu à aria è u raffreddamentu à liquidu anu ognunu vantaghji è svantaghji. Si applicanu à i sistemi di almacenamiento d'energia. Avemu bisognu di determinà quale aduprà. Sta scelta dipende da l'applicazione è da i bisogni. Se u costu è l'efficienza termica sò chjave, u raffreddamentu à liquidu pò esse megliu. Ma, se apprezzate a facilità di manutenzione è l'adattabilità, u raffreddamentu à aria hè megliu. Benintesa, ponu ancu esse mischiati per a situazione. Questu permetterà di ottene una migliore dissipazione di u calore.
Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2024